Wysyłka i zwroty

Wszystkie nasze produkty wysyłamy odpowiednio zabezpieczone folią stretchową lub bąbelkową, zapakowane w gruby i mocny karton, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia podczas transportu. 

Fotele posiadają części tapicerowane w całości, pozostaje więc tylko dokręcenie stelaży do tapicerki - zestaw śrub dodajemy do każdego zamówienia, instrukcję montażu można znaleźć na naszej stronie (w dolnej części tego tekstu).
Taborety i podnóżki wysyłamy skręcone i zmontowane.
Stoły mają głowny blat połączony na stałe z oskrzynią, tak więc pozostaje przykręcenie nóg do stołu - zestaw śrub dodajemy do każdego zamówienia. Stoły wysyłamy na palecie euro, odpowiednio zabezpieczone stelażami do palety, zabezpieczając je w ten sposób w transporcie.
Kanapy wysy
łamy skręcone i zmontowane, na specjalnych powiększonych paletach, odpowiednio zabezpieczone w transporcie aby nie uległy uszkodzeniu.

Rodzaje wysyłek:

 

- PO PRZEDPŁACIE całej kwoty na konto
- ZA POBRANIEM - W przypadku zamówieni powyżej kwoty 1 000 zł wymagana jest wpłata zaliczki ok 40% wartości zamówienia.
- ODBIÓR OSOBISTY w siedzibie naszej firmy

 

WYSYŁKA - CENNIK

 

Produkt i ilość Przedpłata Za pobraniem
Zestaw: 1 stól + max. 6 krzeseł - 185 zł
Zestaw: 1 stól + max. 12 taboretów - 185 zł
Stół lub ława - 185 zł
Taborety 1-8 szt. - 45 zł
Podnóżki - 1-4 szt. 35 zł 45 zł
Fotele, krzesła, hockery w kartonie 1-2 szt. 35 zł 45 zł
Fotele, krzesła, hockery w kartonie 3-4 szt. 70 zł 90 zł
1 - 2 fotele + 1 - 2 podnóżki 70 zł 90 zł
Fotele Hiszpan, Kosta, Obrotowy itp. wielkogabarytowe - 1szt. 160 zł 185 zł
Kanapa na palecie (+ ew. 2 fotele) - 285 zł
     

Koszt dostawy ponosi Nabywca. Do łącznej ceny wygenerowanej podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie naliczy dodać cenę wysyłki wg. powyższego cennika.

UWAGA!

Termin realizacji zamówień wynosi około 3-4 tygodnie od daty wpłynięcia zaliczki na konto bankowe. Jest możliwy odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy w lub skorzystanie z opcji wysyłki firmą kurierską.

Prosimy o rozpakowanie towaru w obecności kuriera.

UWAGA!
Kolory przedstawione w ofertach mogą odbiegać od rzeczywistych ze względu na indywidualne ustawienia kolorów monitora każdego użytkownika. Ewentualne różnice nie stanowią podstawy reklamacji.

Prosimy o zorganizowanie wniesienia zamówionych produktów do domu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę "Agencja Artystyczno-Reklamowa FeelArt" danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.

REKLAMACJE, GWARANCJE I ZWROTY

W chwili odbioru towaru nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie oraz skontaktować się z handlowcami firmy "FeelArt".
Każdy zakupiony u nas towar jest fabrycznie nowy. Okres gwarancji wynosi 2 lata.

W sytuacji gdy towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany pod warunkiem, że towar jest nieużywany, czysty i kompletny - dotyczy tylko produktów gotowych na magazynie. Jednocześnie prosimy jednak o dokładne przemyślenie dokonania zakupów. W przypadku odsyłania towaru, koszty wysyłki zwrotnej pokrywa zamawiający. W przypadku wymiany, koszty całkowitej wymiany pokrywa klient, łącznie z ponowną dostawą.
UWAGA!
Zgodnie z obecnym prawem, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni dotyczy tylko produktów gotowych na magazynie. Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów na zamówienie klienta - czyli z możliwością wyboru właściwości zamawianego produktu.


Do pobrania:

Formularz ostąpienia od umowy
Formularz reklamacyjny